Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Een hele fijne en praktische training, gegeven door een net zo fijne trainer. De sfeer is goed, het materiaal sluit aan bij de praktijk en er is ruimte voor verdieping.
Ik had de hele dag mijn aandacht erbij dit is te wijden aan de trainer. Wat een leerzame en leuke dag. Dankjewel
Tijdwinst is echt een training waar je iets aan hebt.
Zeer leerzaam en er was altijd feedback aanwezen.
Dus ik zeg doen… deze training tijdwinst
Een zeer leerzame dag onder leiding van een enthousiaste en deskundige docent. Theorie werd snel omgezet in direct toepasbare oplossingen en tips.
Was een zeer leerzame training. Met een goeie leraar die met passie vertelde waardoor het geen saaie training was.

