Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.duidelijke en goed onderbouwde training met hands-on tips en aanmoediging tot structurele verandering
Dit is mijn tweede Tijdwinst training, wederom als zeer prettig en leerzaam ervaren. Ik heb op mijn werk ook al mensen geënthousiasmeerd.
Ik vond de eendaagse timemanagement cursus heel leuk en nuttig.
Goede docent, en alles duidelijk uitgelegd en praktisch gemaakt zodat ik er ook gelijk mee aan de slag ben gegaan.
De interactieve cursus zorgde voor een fijne sfeer waarin je kon zien dat elke collega enthousiast mee bleef doen én wat zorgde voor motivatie om ook daadwerkelijk met de punten aan de slag te gaan.
Een hele leerzame dag gehad, met goede uitleg. Ik heb er veel van op gestoken en zal het ook zeker aanbevelen!
Het was een leerzame dag waar ik veel aan heb gehad. De trainer heeft deze dag op leuke manier ingedeeld zodat de groep het ook heel leuk vond.

