Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.De interactieve cursus zorgde voor een fijne sfeer waarin je kon zien dat elke collega enthousiast mee bleef doen én wat zorgde voor motivatie om ook daadwerkelijk met de punten aan de slag te gaan.
Ik kwam zonder verwachtingen en ging zeer tevreden naar huis met nieuwe en opgeschudde kennis
Prima cursus en veel geleerd hopen dat we het in de praktijk positief kunnen uitvoeren en natuurlijk ook volhouden.
Fijn om na een aantal onderwerpen stil te staan met welke tip je als eerste aan de slag gaat.
Dit is mijn tweede Tijdwinst training, wederom als zeer prettig en leerzaam ervaren. Ik heb op mijn werk ook al mensen geënthousiasmeerd.
Alles was duidelijk en helder te begrijpen. Voorbeelden van situaties die je dagelijks ook meemaakt. Dat wil niet zeggen dat je zelf niks hoeft te doen. Want de echte training begint na de training om het uit te werken in je dagelijkse leven. En natuurlijk de tijd gunnen om het te laten werken. Daarom een geslaagde training

